Tuesday, November 30, 2010

2 Pengantin

skrg ni memanjang je musim org kawin
nak-nak lg time cuti skolah kan
every weekend mesti ada org kawin sana sini
so makan and minum for FREE <----tu yg best tp kekadang tu rasa cam nek muak every weekend makan nasi kenduri tapi kalau tak pergi bila org dah jemput berdosa tu beb..! as usual,every weekend aku akan overnite kat umah mak aku kat Taman Melati Sabtu mmg xde apa2 eventla kan.. Ahad ada 2 wedding yg aku WAJIIB pergi


1st pengantin ni jiran aku and kawa dr masa zaman hingusan lg
pastu skolah sama2, nakal sama2..opss...hi3
dgr cerita husband dia org Johor
masa tgkap pic ni, dorg blom nikah lg
aku sampai dlm kol 11am gitu
so, juz wish and salam
then xdapek nak makan sbb bergegas ke wedding sepupu aku kat Melaka
janji datang kann???
tunjuk muka beb


Ni sepupu aku yg sebaya ngn aku, anak mak lang aku
comel kan dia
Selamat Pengantin baru Intan
owh, baju dia buat sendiri okay..
ada ciri2 isteri mithali bole jahit baju laki ko nanti
makanan dia mmg best giler kaw-kaw
salah satunya
segala jenis bahagian kat lembu masak lenak cili padi
nasib ko la kalau dpt perut ke,pinggang ker, ekor ker....

dan sila lah layan pic2 kat bawah2 ni
berangan jd pengantin sekejap

all my sibling was here


Aisya wif greatgrandma and nenek


aksi membuli budak kecik

dan banyak lg pic2 lain..
xsemuanya harus public kan?

berblog juga perlu ada ruang utk privacy

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...