Wednesday, February 2, 2011

Bila Lapar

Sebenarnya perut saya sudah 3 hari sangat tidak sedap gara-gara makan Chicken Ball Instant brand tettt..Tapi rasa macam nk makan jugak even pagi tadi dah melantak makan Mekdi Breakfast dan Lontong. Kalu lontong, even kenyang pun saya masih boleh sumbat lagi dalam perut ni.Hermm..buruk perangai tang makan.

Esok mertua saya akan ke Bukit Merah, Perak. So, inilah masa saya untuk menguasai dunia dapur. Dalam otak dah susun list masakan yang hendak dimasak dan saya akan update dalam blog untuk resepi-resepi nanti. Ilmu kene share okeh.

1- Masak Pulut Kuning
2- Masak Rendang Daging Mantap (malas kot nak siang daging)
3- Kalau rajin nak buat Kek Cheese Oreo (atau suruh Ain je yang buat kek...)
4- Kemas rumah (ala2 operasi la kan, tapi sorang2 je noksss)

Gambar ini masa memula lepas nikah, baru habis melantak kat Chillis, KLCC. Teringin nak makan kat sana pulak time ni. time ni saya masih malu-malu. Sekarang pun malu lagi daaa..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...