Saturday, April 14, 2012

Battleship

Hari ini saya bercuti dan sempat jugakla En Saiful meluangkan masa bersama saya untuk menonton wayang. Sebenarnya saya dah agak ketinggalan juga tentang cerita-cerita di pawagam yang terkini. Maklumlah, memasing sibuk memanjang dengan kerja dan susah nak bercuti. So, sempena bos saya bercuti lama, saya ambil kesempatan ini untuk melampiaskan nafsu untuk perkara yang dah lama saya tak buat. Apa lagi, tengok wayang dengan abe sayeng laaa...

We missed for first 10minutes sebab saya pergi solat. Oh yer nak bagitau. Viva Mall punya surau kat Level 2 yer muslimin dan muslimat sekalian.

Cerita ini sangat best dan memang boleh layan. Secara ringkasnya ialah seorang mamat nama Alex Hopper jadi wira selamatkan negara sebab nak kahwin dengan anak bos dia. Dah agak dah mesti askar laut ni akan berlawan dengan makhluk asing.

Kesimpulannya memang best tengok cerita ni. Lagi-lagi bila time tengok wayang tiada manusia durjana nak menelefon saya. Huahuahua....


Rihanna pun ada berlakon jugak, tapi dalam cerita ni dia tak menyanyi la. Dia berperang dengan alien ngkooo...Agak hitam juga minah ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...