Saturday, September 22, 2012

Kerana MALAS

Assalamuailaikum kawan-kawan,

Saya tahu saya dah lama tak update blog dan macam biasa ayat nak tulis 

"Lamanya tak hapdet blog dan blog dah bersawang
Miss u!
Miss u!
Miss u!"

Lebih kurang macam tu la saya nak tulis. Perangai Malas nak menghadap laptop dah sebati dalam diri okay. Sekarang ni tengah sikit-sikit nak cuba buang dalam diri.

I WANT TO START BLOGGING BACK!

AND

I'M BACK

Jadi banyak perkara-perkara yang tak dapat dicatat. tak catat pun tak mengapa kerana tak banyak perkara indah yang berlaku for this year. Contoh perkara itu ialah:

1. Kena maki gara-gara sijil "PAKAK" terbatal kerana bajet nak kemaskini maklumat. Saya hanya mengikut arahan. Sudahnya hati saya sudah tertutup separuh.

2. Jualan masa bulan puasa tidak memuaskan hati dan nafsu saya yang materialistik. Sudahnya saya jadi insaf dengan rezeki yang Allah swt nak bagi. Alhamdulillah, dan sekarang saya sedang fobia nak join mana-mana booth kecuali FREE!

Mari jemput ke Butik saya yer -----------> De Nourra Collections

Okay, nanti saya tulis perkara yang indah pulak. Bukan tiada perkara indah berlaku, tapi tak seindah tahun lepas dan saya tetap bersyukur kerana masih bernafas dan dapat makan kambing golek. Alhamdulillah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...