Friday, September 18, 2009

Bersendirian

Waaaa....semua dah balik, aku sorang je kat opis.So, nak balik ker stay jer..HuHuHu..
Bos aku siap pesan suh aku balik jer, tutup suis semua, jimat eletrik.Ermm....kalau aku balik, opis kat Kuching still bukak.Arghh..better stay jer..kalau dok umah pun bosan.Bukan bole buat apa sgt..

Aku terpikir nak buat sambal kacang special untuk suami aku la.Ermm...resepi dah ada dalam kepala otak.Tinggal gather barang then implementation jek.Nak masak kat mana pulak kan, kalau aku masak kat umah mertua aku, dah tentu dia yg akan masak and 100% resepi dia.Means bukan aku yg masak, setakat ASSIST jek.Takmauuuu!!!aku nak 100% air tangan aku sendiri.Jawapannya ialah balik umah mak aku la kan.Kalau mak aku, bole aku sound "Mak, tolong jgn nak tolong org masak, ok.Tengok jek".Ceh..Hampeh jek..Kalau aku cakap camtu kat Mertua aku camne tu????Haa...kan ada yg kata kuang ajar lak kan..Ni la nasib org menumpang..Huhuhu...Tapi yang pasti aku nak masak jugak kuah kacang untuk suami aku dengan resepi aku sendiri.aku pun teringin gak kan nak merasa persediaan hari raya.Takpela, buat masa ni, buat mana yg bole jek.

Ermm..nak pergi check up lagi.Better aku shoping kacang sikit2 dulu, pastu singgah umah mak aku, simpan barang2 nak masak.Kalau letak umah mak mertua aku, confirmla takde tempat untuk aku dalam peti sejuk tu kan..Seb baik peti sejuk mak aku besar.
Esok baru masak.Beli baju Luqman.Aku nk beli apa eh?ermm..takyahla merah mak ngah oiii...sederhana..yg penting, Masyukkkk!!!

td bru je dpt duit raya dr Bos aku, aku ni byk bos tau.Alhamdulillah, rejeki maa..

Time to Chioww.....Woii..org KL kene balik awal la, sini kalau petang jumaat, pastu time nk raya, konfirm jem tak hengat.siap bole bukak pose kat tepi jalan, keta tak jalan2 rasa cam nak nangis.Rumah jarak 10 minit, bole jadi 2jam.Based on my experience.Alaa...semua org KL tau..rasanya tghari ni pun dah jem tak hengat punyer..

Time To GO!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...