Tuesday, September 8, 2009

Puasa Oh Puasa

Selamat Berpuasa!!

Lambat giler aku wish kat blog aku ni.Bukan apa, sebabnya aku dah malas nak post dlm blog ni.No idea.Lagi2 aku skrg ni beremosi, so, better aku diam dr aku membebel yg bukan2 kan.

Semalam, 7 Sept, Luqman cukop 10bulan, Alhamdulilah, dia sihat dan kuat bagai johan.Kalau bab aktif tu jgn cakap, penat giler aku nak melayan dia, asal kemas je mesti dia kemas balik.Time dia kemas tu, semak kepala aku.ooo..cenggini ngupenyer budak2 mengemas.No wonderla mertua aku asyik emo jek bile aku balik keje.Haha...Luqman kemas rumah dorg smapi licin.Hu3..tunggu 2nd baby ni camne la plak.Aku plak sekrang ni cepat semput la kan kalau buat keje lebih2, kandungan pun dah nak masuk 5bulan, tapi perut ai still lg cam anak dara..Ekekek...prasan sikit kan..suker ati ai laa...

Husband aku lak lately dah semakin excited dgn job baru dia, smpai dia pun dah ada blog sendiri.Kalau rajin, korg singgah ler menjamu mata kat blog dia, kot2 korg memerlukan perkhidmatan itu.Alamak, luper lak coding letak link tu.nanti2 la aku letak.


Ni pic bukak pose kat Hotel Istana organized by Citra Group. aku bawak husband and mother in law. Luqman pun ikut skali.

Rasa cam tak puas je makan sbb makanan byk giler, pastu aku lak still susah nk makan, so makan mana yg bole je la.Alhamdulillah.Capek ko, sbb aku person in charge, seb baik, klik2 aku yg cun2 tolong skali. Sayang la kat korg..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...