Monday, April 6, 2009

Hari Ini Saya Tidak Sihat + Geram

Hari ni saya tidak sihat sebab selesema. Tapi pergi keje jugak sebab suka pergi keje. Huhuhu...seb sob seb sob jek kat opis ni..Nak pikir buat keje apa pun tak bole. Campur tension sbb orang lain pulak yang tak sabor2 nk bg anak aku makan. Doktor cakap paling kurang pun tunggu dia 5 bulan setengah baru bg makan, tapi disebabkan kegelojohan sesetengah yang menganggap dirinya "Profesional" dan "Expert" (<---konon2nyer la) aku dengan rasa berat hati akan belikan dia Nestum. Biasalah kalau budak-budak tak sihat, aku yang dah besor gajah ni pun tak sihat jugak. Eeee..goram botui din!

To Me ---> SABAR JER LAH!!!

2 comments:

Eisha said...

la jgn la bg luqman makan dulu...br je 4 bulan kan???

Nurra said...

Terpaksala..ada suara2 sumbang yg memaksa suruh bg makan..Tensionnyer..Kang ada lak yg makan hati..so kene jaga hati la katakan..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...