Monday, April 13, 2009

Im a Pink Lady & Bengang yang semalam

Jgn marah, hari ni aku pakai Pink karer..Hehe..Ku mmg giler pink. Sampaikan my son, Luqman pun belikan dia nyer pacifier, kaler pink jugak..Terbeli daa...takkan nk pulangkan balik.

Semalam, pergilah berurut ngn sorang kakak indon ni. Aduhai, lamanya tak urut badan, smpai sakit2 dia urut, tapi dia urut memang power la wa cakap beb..Pergi ngn my fren, Syahda. Lama tol org tu dok bebel, smpai amik masa 3jam. Dia ni bukan jek urut org tua jek, baby pun dia urut, konon2 bole buang sawan gitu la, tapi aku tak percayala semua ni, apa yg penting, kita kene byk2 baca doa and tawakal pada Allah s.w.t. Tapi, akak ni urut, perghh...mmg ringan la badan lepas, sesapa yg nk kurus pun bole gi urut ngn dia. Dia tu dok area ampang, dekat ngn Kampung Pinggiran Ampang.

Apa yang bengang???Arghhh...Bengang giler, sebab masa dok tunggu husband aku sampai utk jemput, pulak lak kakak tu bagi anak aku makan pisang. Dia cubit pisang tu sikit, pastu sembat dlm mulut anak aku. Memula aku senyapla, lepas beberapa suapan, aku kata "Dahla tu kak, dia dah kenyang tu, lagipun manala elok budak kecik makan pisang2 ni"--Padahal dalam hati aku rasa bengang nak tampar jek muka dia. Hingat anak ko ker??!! BODOWW!!BABISSS!!!!
Haaa...hamik ko..Pastu tau lak dia takut aku marah, terus cepat2 dia tak suap dah..Tapi bengang tetap bengangla kan. Lepas ni aku dah tak mau bawak anak aku datang umah dia lg dah. Sapa suh ko suap anak aku makan pisang, he's still 5months old okay. Lepas ni aku dtg bawak diri aku jek.GERAMnyerrrrrrrrrr!!!!!!!!!~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...