Friday, April 24, 2009

Teambuilding, Rela dalam Terpaksa

My company akan mengadakan Team Building on 15th May 09 ni.HU3..berat rasa nak pergi sebab takle terpikir camne nak tinggalkan Luqman dengan ayah dia. Dalam kepala otak ni siap terpikir mcm2 la, camne kalau Luqman nangisla mlm2, mesti kesian mak mertua aku nk jaga nanti..HU3...Takper2, cuba bawak bertenang. Biasala kan, naluri keibuaan aku ni terserlah. So, nak tak nak, pergi jer la...Yang penting kita Enjoy!!

Tapi bengang je aku sbb ada suara2 sumbang yang dok kata "i pun ada anak gak", "ala, bukan pergi nk buat anak", ala, mcm2la, org yang berfikiran sempit and negatif. Orang camni, mmg takkan paham masalah org.Sesuka hati je tuduh2 and suka sakitkan hati org macamtu.Macam la keje laki bini ni asyik buat anak jek. BODOWWW!!!Padahal aku nk bawak mak mertua aku, bukan laki aku..BODOW tahap dewa!!!Sesapa yang terasa tu, Lu Pikirla sendiri. Lebih baik senyap daripada suka mengkomen orang.Buat sakit hati orang jek.Kalau wajib, just cakap wajib and warning kalau tak pergi jer la..tak payahla nak tambah2..Malas aku layan cakap org BODOW camni...

Emo eh....HIhihihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...