Monday, October 3, 2011

Happy Belated Birthday To Me!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera u ollls!

Walaweh, lama bebenor tak update blog. Dengan begitu serius, saya sangat rindu menaip untuk blogging untuk blog saya. Teramat rindu. Sejak kerja baru, masa saya terisi dengan kerja-kerja yang boleh dikatakan mencabar dan membuatkan saya berfikir banyak kali sebelum membuat sesuatu. Kenapa sampai begitu? Kerana saya taknak buat salah dan kemudian bos membebel dan marah-marah dan seterusnya saya juga yang makan dalam. Sebab itu sebelum buat apa-apa saya kena fikir dulu. Maka, masa saya adalah terisi dengan kerja-kerja dan tiada masa untuk mengemaskini blog. OK, dah lari tajuk pulak.

Kesibukan dan Ketekunan saya bekerja, ecewahhh, ayat skema! buat saya terlupa nak menulis tentang harijadi diri sendiri. Ok, lets the story begin.....

pemberian En Sepol tersayang. Terima kasih Darling...!


Together we're having Lunch at Kenny Rogers Roaster.

Kat pejabat pun saya sambut besday you.. Class ngko. Kebetulan harijadi saya sama dengan salah sorang member kat opis ni, so kitaorg pun apalagi, kasik pau bos untuk beli kek la. Hehehe..

Fatihah (same date,tapi dia lagi muda), Mama and Me

Barisan DLSB yang profesional..Ceeeeewah ngko..
(saya tak tahu kenapa bos saya senyum cenggitu, ampunnn bos, contributer terbesar tu weh!)

Btw, hari jadi tahun ini adalah sangat Best dan Terbaekk! dan wall kat FB pun penuh dengan wish. Terima kasih pada semua yang wish dan menjayakan besday saya. Hehehe...Love u all la..

Entri sudah lapuk daa...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...