Tuesday, October 4, 2011

Iffah Syahirah


I just bought this product since my cleanser almost finish. Saya ni bukanlah seorang yang setia hanya pada satu produk semata-mata. Tapi suka tukar-tukar dah Alhamdulillah, kulit muka saya boleh terima dengan kebanyakan pencuci muka. Dari mahal ke ratus-ratus (itu yang paling mampu, riban meman tak la kan) hingga ke murah lima posen pun saya pakai.

Sebelum ni saya guna Safi Rania Gold, so semalam cari-cari pusing satu Tesco tak jumpa pulak dah. Wa punya cleanser dah kering dah, so, saya pun rembatlah Iffaj Syahirah ni. Sebenarnya satu berminat dengan Gel Pengelupasan. Masa tu saya cuba kat Plaza OUG. Macam tertarik plak dengan Gel ni. Tambahan pulak, dalam krim ada manik-manik macam Gold dust. Ok, bab gold dust paling interesting. Dulu saya pergi Spa kat Mont Kiara, dia sapu betul punya gold dust, memang best okay. Memang naik seri muka. Saya rasa setiap yang saya pakai tu menjadi adalah kerana ada keyakinan untuk menggunakan produk itu tanpa was-was.

Jadi, sekarang saya masih dalam tempoh percubaan. Let see the result after 2weeks, walaupun kotak tu ada mentian "7 HARI". Kita tengok camna nanti...




Sila abaikan file-file yang berlonggok yer, sebab sekarang mood nak update blog tgh membara. Tungguuuuuu...

Tunggu apa?!

Eee, sabor jer la..Keputusan lepas pakai Iffah Syahirah laaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...