Monday, November 15, 2010

Citra Alti in News!

as above shown
cuba korg crik mana satu pic aku..kocik jer kan
He3..kalau dapat carik mmg kawan sejati la tuh
Tq my dearest friend

Last week ada press dtg opis kitaorg
Then kitaorg pun jenjalan la ala2 model catwalk utk posing
of cos la, ada org amik gambar kan
eh!, mengarut..

bos2 kitaorg suh kitaorg action2 la skit kasik muka nampak serius
aku pun buat muka ala2 blur, konon2 bos tgh xplain..
bole camtuh?
bole la jd model BLUR
janji masuk paper...Mantap!

nampak pic atas skali,
ada lelaki 3org tu, actually ada 5
sorg termiss dlm paper, sorg gi Haji
mereka semua adalah bos yg baik2 belaka
kalau korg pi mana company, xkan jumpa lah bos2 yg baik cam gituh
aku kasik TABIK SPRING..
toingggg........
Wish all of them, sihat, berjaya Always..

Haa...Citra Alti SB tu nama company tempat aku keje
HQ kat Sarawak, besst oo ckap Sarawak

klak kmek klaka swak dlm blog kmek
byk keje nak molah..

hahaha...pandai kan aku...skit2 jek
memula aku masuk, aku dgr dorg ckap, ternganga mulut aku, seb bek xmasuk lalat..
sik paham, pergi crik kamus swak

Owh, skrg ni Citra Alti dah ada 4 anak syarikat
iaitu Citranet SB, Quadjaya SB, Citra Wijaya SB and latest, Citra Technology Communication SB
memasing bisnes lain2

Citranet SB more to Advertising..penah dgr ADSTV? kalau korg g Low Yat Plaza, ada nampak Screen bosar godang tuh?haaa, kalau rerasa nak promote brand korg kat Low Yat tu guna screen besar supaya manusia alam semesta ni nampak, mehla private aku....
nanti aku kecow2 kat bos aku eh..

Quadjaya SB lak, buat Construction
kalau korg perasan projek kat Ampang tu, and FRIM,
tu under Citra ler..

Citra Wijaya SB buat Building Management
bangunan yg kitaorg duduk skrg nih, dorg la yg handle
maintenance, tenant, event2 etc yg relaed ngn building ni la kan..
agak2 kalau korg nak buat bisnes, especially utk org Melayu
mehla private aku jugek, kot2 ada lot2 kedai kosong ker,
ker sesapa nak buat event2 utk kebajikan ker or watever la, as long nak buat dlm bangunan kan
bol la private pm aku

yg latest
Citra Communication Technology SB a.k.a CitraTech
panjang nauuu nama dia...last2 panggil CitraTech je ok..
yg ICT nyer company
korg tau router?haa, mende tu la depa dok jual...kot2 korg nk beli ker utk company u allz
mehla roger2, jgn memalu

almost 3 years aku kat sini,
pahit masam manis masin kelat semua aku dah rasa kot
biasala keje
Alhamdulillah, since aku keje sini, aku xdela pressure sesgt seperti tempat keje sebelum ni
kalau x, tetiap pagi mesti aku call tunang aku (skrg ni dah jd husband la kan)
"uuuu, abg, camne nk g keje nih?pressure la, lom gi keje lg dah pressure...
uuuuu...tulun kekanda, adinda sedih banget nih..uuu"
bole ko pepagi dok call tunang menangis sbb pressure masa kat parking kreta
oh, what past is past la kan
Juz forget it!

tp pressure menjadikan aku seorg yg berdisiplin and ada etika kerja
skrg, he3..hampeh skit kot..

Sudah la sudah, ku harus pergi,
esok ku continue, with another story
bye


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...