Thursday, November 11, 2010

Result UPSR dah keluar

As we know
result UPSR dah keluar
apa pun result yg adik2 dapat
TAHNIAH!
hasil kerja selama niih
budak2 skolah, kalau rajin blaja, bole dpt result best
pekerja kalau rajin bekerja, dpt nek gaji, or pujian or apa2la yg mengembirakan hati
ermm, apa lak motif aku tulis camtu??kuikuikui...

Apa yg aku tau
Anak buah aku, the 3 of them, semua dpt straight "A"
Huh, tererkan budak bertiga tu..
Apa yg aku nampak, even dorg balik umah tok dorg pun
dorg still bawak buku and baca and jawab soklan
and jawab soklan and jawab soklan
mana2 soklan yg dorg xtau, dorg akan tanya makpak depa
mmg aku salute la dgn dorg nih
mana2 pergi sentiasa bawak buku

ada jugak yg aku nampak
even makpak dah bekalkan sumber pembelajran pun
cth, cam internet and computer, Score A lg tuh (korg tau rege score tu baper??mahal siot)
tau apa dorg buat????
MAIN GAMEE ler...
berkebun, pastu sayur dah masak, jual, pastu dapt point,point,point
pastu FB, FB,FB
end up
result nyer cukop2 makan, ala2 sederhana gitu
cukopla sekadar 2A, 2B,2C,2D.2E

Oh, UPSR dah abis
Sila lah sambung game ko tuh!
konfirm kaya lepas nih, bole jd tauke kebun

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...