Saturday, November 13, 2010

No Idea

erm..aku rasa xtau nak stori mori apa dah
idea, plz come to my kepala otak
COME
COME
COME
zzzzz...zzzzzz..zzzzz

owh..aku xde idea sbb aku jarang makan
bukan nak diet, tp nk kempiskan skit perut kasik nampak cam masa blom kawin
baru anak 2 kot, tp perut dah buncit sbb aku mmg feberer tol
MAKAN NASIK

nasi itu adalah WAJIB bg aku
td mak aku banje makan Nasi Arab, perghh sedap beb
nanti aku nak gi kedai tu..
apa ntah nama dia , SABA
so,haruslah aku bersabar 3 ke 4 hari lg utk mengayat kengkawan aku makan kat sana

eh, korg jom la makan kat sana
sedap siut nasik dia
even aku tau ,sorg tu nak diet..
keh3

opss..ni alamat dia
kire yg paling dekat ngn tompat koje aku

1-01 Dataran Jelatek, Jalan Jelatek, 54200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

dekat ngn umah bos aku pun
agak2 ko kalau aku pi sana. ada harapan x bos aku akan turun ke kedai itu
then banjer kitaorg2 nih??
makan buah berangan jer la kot
Price??
i dun care, aku kalau nak, aku nak jugekkk

Woitt Saba
tunggu aku datang yerh..
Nyam..Nyam..Nyam chedapnyer NAsik Arab mak aku beli tadi

aku kalau xde idea, selalu sbb xmakan
selagi xmakan nasik arab kat situ
selagi tu lah susah nk der idea

gi IKEA pun lom tentu dapat IDEA



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...