Saturday, April 2, 2011

Lancome Maqui Blanc Miracle

Sticky post, new entry please scroll down...

Last 2 weeks, i received an invitation to experience the new Lancome product which is Lancome Maqui Blanc Miracle Compact. Seronok sangat ok..


Introduction , pada 2010 Lancome telah mencipta satu foundation yang mampu mencipta aura supaya kulit lebih nampak jelita dan ramai wanita yang jatuh cinta dan sekaligus menjadikan Lancome sebagai pengeluar foundation terbaik seluruh dunia. Pada 2011, keajaiban Lancome sekali lagi mengegarkan dunia dengan produk baru iaitu Maqui Blanc Miracle yang menyerlahkan aura secara semulajadi dan mampu bertahan sepanjang hari.



MIRACLE Aura
------------------
1- Recreate your inner light radiance
2- Natural, Shine-free and brightening translucent finish

MIRACLE Touch
------------------
1- Ultra-fine powders adhere to skin for a poreless-smooth finish
2- Light, airy sensation all day long
3- Exclusive luxoriuos duo sponge helps to create the ideal coverage

MIRACLE Protection
----------------------
1- Highest UV protection with SPF 35/PA+++
2- Mineral rich formula suitable for sensitive skin
3- 12 hours long wearing

As stated in MIRACLE Touch, sponge has 2 sided which is soft and rough.

First, use the rough side to put the bedak on face. Second, use the soft side to blend the powder and your face will look brighter and radiant..So, there your Aura!


Bedak ni memang sangat-sangat ringan dan tak terasa macam pakai bedak kat muka pun. Kadang-kadang kalau korang berpeluh pastu lap guna tisu kan, then tisu yang lap kat muka akan bertukar warna kepada warna powder yg kita pakai. Atau sesiapa yg pakai tudung, sometimes warna powder akan melekat kat tepi tudung kan? Lagi-lagi kalau warna hitam atau putih, konfirm melekat warna powder. Tapi, dengan Maqui Blanc Miracle Powder ini, memang tak akan berlaku semua itu. Kerana the powder is really really blend with the skin and sangat-sangat rasa ringan macam tak pakai apa-apa powder kat muka.

After using it, ingat saya berkulit cerah ker?

Powder itu akan membuatkan kulit lebih cerah, mengecilkan pores, lebih halus dan sudah tentu natural. Yang penting kandungan SPF yer yang tinggi memang sangat sesuai dengan cuaca kat Malaysia yang tak menentu dan panas tak semena-mena. SPF 35/PA+++ tau. Mampu bertahan selama 12 jam, tapi untuk lebih berseri, touch up la balik kalau dah berpeluh-peluh kan. Terdapat 8 jenis shades dan beli ler ikut kesesuaian warna kulit.


So, marilah terjah kaunter Lancome yang berhampiran dengan korang. Untuk detail sila ke Lancome website atau Facebook diorang then LIKE. Harga untuk Maqui Blanc Miracle Compact Powder ialah RM130 dan casing ialah RM55.

2 comments:

Ujang9897 said...

kalau gua tepek kat muka mesti lagi macho kan..hee

emaduel said...

teringin gak nak pakai bdak ni.cam bestt je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...