Wednesday, August 24, 2011

Blackberry Torch





Wallaaa...saya ada handphone baru. Ok, beli kat Low Yat jer dan AP set. Sebelum ni saya ingat nak beli Samsung Galaxy Tab la, Iphone la, tapi lepas fikir masak-masak sampai hangus, saya decided untuk beli Blackberry diatas suggestion bos saya. Ok, honestly memang sangat senang nak communicate dan update status. Terbaikkkk!

Masa nak beli hanphone ni sangatlah azab kerana menempuh jalan yang jem dan sesak dengan orang yang ramai kat Low Yat Plaza. Tambah pulak dalam bulan puasa. Dugaan sungguh.

Perasaan saya masa memula beli ialah TAK BEST. Sebab saya tak reti guna dan rasa macam TAK BEST la kan. After few hours guna handphone, saya dapati ianya sangat menarik dan berbaloi-baloi. Tambahan pula saya boleh check email on the spot. OK, sangat best bab ini dan internet sangat laju. Tak sia-sia En Sepol cadangkan untuk beli ini Blackberry Torch.

Sebenarnya handphone ini adalah handphone personal saya. Tujuan beli untuk kegunaan kerja. Sebagai PA to GM, saya kena rekodkan segala meeting-meeting dan agenda dia. Kalau nak tulis dalam kertas atau notebook, memang tak muatla nak masuk handbag saya yang dah season dan kecik ni. Nasib baik Blackberry ini ada Organizer.





Oh yer, sesapa nak add Blackberry Messenger saya, dipersilakan. BBM code saya ialah 22C6187D atau scan image bawah ini.




Kesimpulannya saya masih tak reti lagi guna Blackberry ini, tapi nasib baik bos saya dah ajar saya sikit-sikit. Thank you Bos!

Janji saya pada En Sepol, saya akan menjaga handphone ini dengan baik tanpa calar-balar dan campak-campak. Ok, ayat manis.



Ini handphone company bagi. Leceh lor ada 2 handphone. HoHoHo..


Overall, saya enjoy dan suka sangat Blackberry baru ini especially bole update Twitter. Wallaweh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...