Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Syukur Alhamdulillah, sekali lagi saya dapat menyambut ramadan dan berpuasa. Semoga tahun ini saya puasa penuh. InsyaAllah...

Sempena bulan puasa ini, saya ingin meminta maaf kepada kawan-kawan saya yang mengenali saya. Semoga puasa tahun ini akan lebih berkat dan dapat meningkatkan keimanan saya pada tahun ini.

Hari ini juga saya akan memulakan tugas baru ditempat baru. Yer lah yeob, teman baru resign tompat koje lama. Baru korje sebulan je yeob, udah resign pulak. Dah rezeki ditempat lain. Jawatan sama juga Personal Assistant to GM. GM teman anak Dato Dr Maznah Hamid. Syukur alhamdulillah teman dapat keje situ. Terima kasih atas doa kome semua yer. Apalagi keje pun sudah dekat dengan rumah. Takkan ada jem punya. Walaupun working hours adalah flexible, teman ingat nak datang setiap hari sebelum 9am. InsyaAllah, semoga dipermudahkan segala urusan. Amin.

Selamat Berpuasa kepada anda semua.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...