Friday, August 5, 2011

Samsung Galaxy Tab atau Iphone

Saya masih ada, cuma sudah lama tidak mengemaskinikan blog ini kerana :

1. Tetiba mood nak berblogging dah takde. Inilah segala punca saya tak online walaupun dekat rumah.
2. Saya budak baru kat tempat kerja. Takkan nak jenguk2 internet kan. So, kena tunjuk baik dulu. ecewahh..Kalau kat rumah, mmg bukan saya menghadap internet, Luqman dan Syasya.
3.Takde apa yang menarik sudah bagi saya.

Itu jer la alasan yang terlintas dalam kepala saya sekarang ni. Walaupun sila rajin menjenguk baca entri lama saya yer. Terima kasih banyak-banyak.




Okay, okay, back to the topic. Saya punya handphone Nokia X6 sekarang ni adalah tersangat problem. Iyalah kan, sapa suruh bagi anak2 buat toys. So, amik ko tepon yang rosak.




Jadi saya sedang survey handphone yang best untuk dipakai. Blackberry atau Iphone? Sekarang dah tak minat Blackberry. Dulu dah pakai Iphone 3GS. En Sepol pun ada offer nak belikan Iphone4. Tapi, entah, tak minat pulak. Jadi kedua-duanya saya dah tak minat. Saya rasa sekarang saya nak minat yang gambar kat bawah ini.




Samsung Galaxy Tab


Haritu saya ada nampak seorang amoi pakai ini Tab. Ianya bole jugak dijadikan telefon. Tapi cer korang bayangkan kalau aku gi tesco ker, pasar ker, takkan nak usung kesana kesini Galaxy tab ni kan?



Ni yang serabut ni. Nak beli Ipad, tapi Ipad tak bole buat macam telepon. Erm...camne eh?



Lagi satu, company saya kerja ni provide handphone tau. So, kebarangkalian untuk tidak membeli handphone baru itu adalah besar.



Apa pendapat korang?


2 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

org kata skg h/p samsung tengah meletup2...

Anonymous said...

tunggu je iphone 5 keluar.. ;)
sifat lelaki vd sifat perempuan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...