Wednesday, November 14, 2012

Perletakan Jawatan

Alhamdulillah....



Syukur tak terkata akhirnya saya dah meletakkan jawatan kat sini. Bukan satu keputusan yang senang dan saya dan berfikir sehabis dalam dan fikir masak-masak hingga agak kehangusan kerana ianya melibatkan masa depan. Iyolah, nak kata kaya, tidaklah kaya, nak kata miskin pun tidaklah miskin. Sederhana sahaja. Lagi-lagi bila dah biasa pegang duit banyak-banyak, tetapi tak banyak duit lagi dah. Tapi syukur ke hadrat illahi kerana niat saya nak berhenti adalah niat yang baik. Saya yakin Allah sentiasa bersama saya apalagi disaat-saat susah. Sememangnya begitu, bukan? Rezeki semua datang dari Allah swt jua. Jadi jangan nak risau sangat. Esok lusa kalau dah selesai masalah, boleh cari kerja lain. Rezeki Allah ada dimana-mana sahaja. Bumi ni luas.

Kenapa saya berhenti? Nanti saya cerita lagi...

Mereka berdua juga adalah satu satu sebab saya meletakkan jawatan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...