Saturday, November 17, 2012

Luqman is 5 years old

Hurmm..kenapa saya boleh terlupa nak update tentang harijadi Luqman yer..Owh yer baru teringat, Luqman demam, Aisya demam so semuanya jadi serabut. Dengan rasa susah nak cuti lagi. Jiwa pun rasa tak tenteram. Jangan kata nak update blog, nak pergi kerja pun terasa macam ada satu beban yang terpikul sebab tanggungjawab yang sebenar orang lain yang pikul.

By the way, kami sediakan hadiah dalam plastik bag yang comel untuk kawan-kawan Luqman di Little Caliph. Harijadi Luqman jatuh pada hari Rabu, memandangkan dia tak sihat jadi saya tunda jer harijadi dia. Hari terakhir sekolah saya paksa juga Luqman pergi sekolah untuk bagi hadiah-hadiah tersebut pada kawan-kawan dia. So sad, tanpa kek harijadi. Walaupun saya planning baekkk punya nak beli kek semua, tapi takdir sudah terjawab tiada kek disekolah untuk harijadi Luqman. Lama sangat demamnya...

Secara rasmi, kami sambut harijadi dia pada hari Ahad. Tapi kami memang taknak masak dan sebagainya. Jadi saya tempah mihun, pulut kuning dan sambal ikan bilis. Beli sate ayam dan daging. Minumam air Sprite campur dengan Ribena. Yummy!


Hidangan utama, semestinya kek.

Ramai tak?

Taknak letak gambar saya sebab muka punyalah berminyak-minyak sebab sendiri kena hidangkan segala jenis makanan. Alhamdulillah, segalanya selesai dan berjalan lancar. Tiada lebih atau kurang. Deco pula dibuat oleh Tok Wan Luqman. Yang lain-lain saya dan En Saiful yang buat. 

Majlis yang simple....alhamdulillah hari tak hujan.Tapi boleh pulak Luqman dan Aisya masuk bilik buat taik mata lepas makan. Sabar je la korang berdua yer..

Terima kasih kepada yang memberi hadiah dan datang makan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...