Wednesday, October 6, 2010

Magik Kah?

MAgik
MAgik
MAgik
Magik Ka??


Semalam aku hantar keta untuk tukar Breakpad and servis skit2
paling penting tukar ekzos
ekzos yg aku pakai sbelum ni bole masuk seketul kayu balak tau
aku nak tukar yg standard size je sudahla kan..
bukan nak race2 pun
ni keta En sai la masa dia muda2 dulu
last2 aku lak yg pakai setelah dia menjual kreta aku yg comel itu..
comel kah itu kreta

Time menunggu tu la yg paling malas
Disebabkan aku rajin, aku telah menahan teksi diluar bengkel lalu bedesup pergi ke Wangsa Walk
Blurrr nyer xtau nk buat apa, aku trus gi TGV and membeli tiket for Single to watching
MAGIKA!!



and aku pun melayan cerita itu bersama2 org len dan ketawa mengekeh2 sosorang
sebab cerita tu Best sgt100x
aku bg 10 thumbs up

tu la yg Magic je pasal semalam
dr nk servis keta trus tgk wayang
after setahun xmasuk cinema
tapi idok ler aku jd batak and jakun tgk cinema besor cenggitu yer readers

dannnn paling magic..
balik je umah, aku trus kene Migrain..
perghh...dgn aktif nyer aku trus menelan 2biji aktifast
magic nyer after 1hour
Migrain itu hilang lagi2 lepas makan ayam Uncle Bob

Tengs Mr Sai sayang kerana membelikan Panadol aktifast walaupun lambat...huh!!

Meh sini nak habaq sat, lari topik skit..
aku nih planning guna Implan
kalau korg xtau apa tu Implan, google la eh
asyik2 kene Migrain jek..
to all kaum husband, sila bersabar dgn isteri-isterianda punya peranagi kalau hormon terlebih or terkurang yer..

Sabar itu separuh dr Iman

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...