Thursday, October 7, 2010

Magika



Magika mengisahkan tentang Ayu dan Malik, adik beradik yang baru kehilangan Mama tersayang mereka.yang si Malik ni asyik emo jek lepas kematian mak dia.Jenuh jugak ler si Ayu ni melyan kerenah adik dia, and penuh kesabaran (org perempuan mmg penuh dgn sifat kesabaran yer)
Malik ni merajuk2 smpai lari masuk hutan, smpai la dia terjatuh dlm perigi and tertimbul kat dunia lain.Kakak dia pun sama, menjatuhkan diri dlm perigi tu, actually tali terputus masa nk turun perigi.Keh3..pun tertimbul kat dunia yang dipanggil "MAGIKA"
Malik kene culik ngn nenek kebayan ko, sbb nenek kebayan nak buat satu Pati utk Awet Muda..
Owh..bestnyer kalau pati awet Muda tu mmg ada...laku biznes acik oiii..
dan macam2la yg Ayu jumpa cam, geng2 Laksamana Melaka yg nama dorg Hang Tuah, and adik beradik tu, BAwang Merah Bawang Putih..

ishh...kalau nak cerita mmg xbaper clear la kan..
Tapi serius aku kata, cerita ni mmg tak rugi kalau ko tgk.
Best Tahap Cipanzi
Ketawa mengaruk2 (tapi aku xbuat camtu yer..org depan aku)

yg buat cerita ni lg best sebabnya ada lagu2
aku kalau bab muzikal cerita, mmg aku layanla
cam, Mama Mia, Hotel Mania as long as ada lagu2..mmg zaaaaaassss...akak layann.
tp Hindutan hee, Nehi hee sbb tak paham hee

So, aku sangat2 mengalakkan la korg tgk cerita nih

*Those yg tak suker, tutup telinga and mata, jgn nk byk songeh..uwekkk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...