Thursday, October 21, 2010


Saya menyediakan Perkhidmatan Teksi

Sekitar kawasan Kuala Lumpur, Petaling Jaya, Damansara dan kawasan-kawsan yang berikut:

1. LCC Terminal – RM75

2. KLIA – RM70

3. Genting Highland – RM80 (Skyway), RM90 (First World)

4. Melaka, Penang, JB, etc…

- Untuk Tengah Malam (12am-6am), Cuma tambah RM25

- Termasuk caj Tol

- Sila booking sekurang-kurangnya 1 jam awal

- Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila sms (preferred) atau hubungi 012 2222 421

- Sekiranya saya tak bole, saya akan pass booking kepada kawan saya

- Sekiranya anda hendak menggunakan caj meter, dibawah saya sertakan kadar meter (airport only)

- Sila maklum, harga yg dinyatakan hanya untuk KL(bandar), PJ & Damansara

- Lain tempat mungkin lebih / kurang

Budget Taxi Fare By Meter :

First 1km - RM3
First 3Minutes - RM3

Every 115Meter - RM0.10
Every 21Seconds - RM0.10

p/s - if the taxi moving, the meter will calculate by distance and if the taxi stop, the meter will calculate by time and it will auto accumulate.

RM12 extras will be charge for go to airport

RM2 will be charge for all call by phone / radio.

50% extra will be charge on midnight (12midnight to 6am) and it will auto calculate by the meter.

Toll paid by passenger

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...