Monday, February 7, 2011

Besday Aisya

Hari ini genaplah anak kedua saya berumur 1 tahun. So, arini saya amik cuti untuk hantar dia pergi Klinik untuk check up setahun. Saya pun bercuti sebab tak sihat gara-gara tak dapat makan kek. En Sepol dah offer nak beli kek untuk celebrate besday syasya, tapi saya tak suka BELI...Saya nak buat sendiri. Cuma segala peralatan buat kek, adik saya dah bawak ke Johor tempat dia belajar. Nampaknya saya kene buat kek yang simple, nanti dah siap, saya share resepi yer puan-puan.

Hari ni saya makan meggi cup sebab saya teringin banget nak makan megi. Takperla kan, sekali sekala. Lagipun saya dah tak breastfeeding anak. So, it wont effect anything. Bukan mengidam, teringin jakk..

Apa plan besday aisya? Takde majlis besar-besaran, cuma saya sebagai ibu mendoakan anak saya menjadi anak yang baik, berakhlak mulia, tinggi budi pekerti, beriman, hormat org tua dan berjaya didunia dan akhirat, sihat sentiasa. AMIN

Di Klinik tunggu turn, nasib baik tak ramai orang time ni. Si kecik ni menangis kena cucuk. Dia amik suntikan MMR II. Eh, ye ker? cam nama Highway lak, ker MRM II. Lupa, but the sound, almost similar lar..


Macam saya kata diatas, saya akan buat kek cheese utk syasya sebab both my child suka kek cheese BUATAN IBU mereka.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...