Sunday, February 20, 2011

Rentetan Apa Sahaja

Last entri kan ada lirik Apa Saja by KRU di sini. Actually, it was dedicated to my beloved husband. Last week, on Friday. Cantik time sampai kat rumah lepas balik koje pukul 6.30pm, then En Sepol call suh pick up parent dia and Luqman kat Ampang Puteri. Perghh, awat tak habaq kat cheq awal2 noo? Cheq pi buang ayaq dulu naa..". Terus saya langkah lipas ke rumah bbsitter Syasya utk bgtau yang terpaksa amik Syasya lewat sbb nk amik orang kat Ampang Puteri.

Nasib baik jalan tak jem heading to Ampang Puteri, ye la, time orang balik keje kan. Sampai jer En Sepol kata dorang dah tak sampai umah. Sila ketawa terbahak-bahak macam orang kene Bang Bang Boom!

Saya sampai umah kol 8.30pm. Semua orang dah adakat rumah. Balik tu kitaorang pergi Tesco. Time tu sibukla En Sepol nak singgah Poh Kong beli gelang la, rantai la. Perghh, tak minat saya semua tuh. Pastu masuk Tesco nak Wall's Gold Selection pulak. Pun saya tak nak. Saya pun tanya la kenapa dia nak beli macam2 lak untuk saya. Rupa-rupanya, dia terharu sebab kejadian petang tadi. Kan dia suruh saya amik parent dia kat Ampang Puteri, then saya tak banyak cakap terus pergi amik..Zasss! So, dia terharu la..Eh ko ni, bukan tak tau ker bini ko ni kaki rewang..Huhuhu..

Alah, small matter jer la En Sepol ni. Tu pasal saya dedicate lagu Apa Saja by KRU utk En Sepol suami kesayangan saya.

Padahal saya dengar lagu tu masa AM Krew kat HotFM, dorang buat sesi Karaoke dengan KRU kat dalam Konti tu..Perghh, syiok giler, rasa macam ada dlm studio AM Krew jugak time tu, sebab saya tergelak terbahak-bahak masa dengar suara FBI cam kambing..Hahahah..



Sila layan video ni. Sure syiok Giler....Thumbs Up! KRU Ganaz and Happy Anniversary ke 15 to KRU.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...