Monday, February 14, 2011

Jaket Coklat

Ramai yang tegur bila saya pakai jaket coklat kat opis. Dulu memang saya jarang pakai sebab badan asyik rasa panas. Kenapa saya asyik rasa panas? :

1- Pregnant, kan ke tgh banyak lemak
2- Lepas pregnant, lemak masih blom hilang
3- Breastfeeding, time nih pun membekalkan lemak untuk baby..Kene makan banyak. So, badan always heat sebab makan bende panas2. Saya hanya makan yang panas2 sahaja yer demi kecantikan body u..Kalau minum ais tu, bole kira pakai jari je nokkss..

Pernah satu masa, orang lain semua sejuk, tapi saya berpeluh-peluh meleleh gara-gara makan jamu sebab nak banyakkan susu badan.

Ni pic berangan saya sambil pakai JACKET COKLAT
masa ni anak baru satu jer

Tetiba kawan saya ni datang, sibuk nak main salji
Best ooo main salji kat lappy, siap bole tolak2 pakai tgn jer kot


Both of us posing sambil saya pakai JAKET COKLAT
Saya nampak tembam sgtkan time nih...

Pic ni masa kat Central Plaza Bukit Bintang...best sebab dekat ngn Sg Wang dan Pavilion. Kalau nak mengular, bole pi Pavilion tgk wayang atau karaoke..He3...Jangan yer! Slap you!

Ok, sekarang saya dah tak berisi sgt dengan lemak, dan perangai tak tahan sejuk saya sudah dtg balik macam masa remaja dulu. Pergi keje pakai stokin dan kasut.Bayangkan! Nampak skema..
Tunggu jer la saya pakai kasut pulak..Kasut baru bole kata baru, sebab dulu saiz kaki 5, sekarang dah 6.

Itu jer saya nak cerita pasal Jaket Coklat sebab ramai pulak yang tegur baju baru..
Malu la i noksss..

Atau korang nak tau petua baju sentiasa nampak baru?
Jarang2kan pakai satu-satu baju tertentu tu, pastu bila pakai, mesti Gempak satu kompleks.
Padahal dah pakai 10kali..Ngeh3

What a brilliant Idea seh!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...