Friday, January 7, 2011

Tahun 2011


~peace~
SELAMAT TAHUN BARU 2011

Assalamualaikum anda-anda semua yg setia membaca blog saya yg tak semenggah nih
Its 7th January 2011 and Happy New Year everybody (lambat seh update blog...)
Pada adik-adik yg dah sekolah tu, Belajar Rajin-rajin, Jgn Tidur dalam kelas, Jangan Main-main masa Belajar <---dituju khas buat adik-adik aku yg masih bersekolah

Azam pun sudah tentu Baru or Bertamabh, gara-gara xmencapai standard yg ditetapkan tahun lepas. Azam aku?...Eh, xyah cerita kat sini, sebabsaya akan tampal kat bilik tidur saya, supaya pepagi bangun terus mengucap sebab masih hidup dan tengok azam 2011.

Mentally, saya nak bermental kan positif dan matang, opss...selama ni xmatang ker? means, kurang merajuk ala-ala bebudak hingusan or kencing atas tilam waktu malam.

Physically, of course nak nampak lebih cantik or langsing especially tang perut. Memangla orang lain nampak kurus slim ala-ala Angelina Jolie, hakikatnya aku nampak lebih jelas ala2 buncit Rhynosaurus, eh betul ker eja nih?
Yg penting KESIHATAN. Kalau tak sihat camne nak pergi keje, camne nak jaga anak, camne nak layan suami tercinta, nak berjula-juli, berjimba-rimba kan? Lately cam banyak lak isu orang muda mati sebab masalah jantung. BEWARE yer muda-mudi belia outside there..Dah banyak kali orang dok habaq
JANGAN HISAP ROKOK
JANGAN MINUM ARAK
JANGAN TIDUR BERLEBIH2 AN
apa lagi eh?
............................

Sudah. sudah...sila nikmati fesyen 2011 saya...

Rambut curly merli i tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...