Thursday, December 30, 2010

Hari Terakhir Bekerja di tahun 2010

Hari ini hari Khamis, 30hb Dec 2010
Esok dah cuti..Hoooreyyy!!!

Kronologi Bekerja Tahun ini :

Januari
- ofis masih di Bukit Bintang, syiok sebab selalu pergi lepak kat PAvilion.Time tu preggy 9 bulan kot..tapi giler kentang suker jalan lagi..End of Jan, aku start cuti. Awal siut..marah opismate aku yg gemuk tu kat aku..konon2 dia sorg je yg buat keje..

Februari
-7hb feb, lahirlah seorang puteri yg bernama Nuraisya Qaisara.Kelahiran kali ini lebih cepat dan sedap sgt smpai rasa xnak beranak lagi sebab takut kesedapan itu hilang.He3..Luqman is 1 years 3months at this time...and celebrate our Anniversary ke 2..smbil dapat anak ke 2

March
- Pantang time...semua xbole, ini xbole, itu xbole..haaa, itu ini dah bole..he3.

April
- Opis dah berpindah ke kawasan pedalaman lagi tersorok, dan perlukan marketing yg banyak utk menjelaskan koordinat pada org luar. Start masuk opis, dan sungguh terkejut sebab ramai sungguh staff2 yg rajinbaru.

Mei
- Kerja seperti biasa.Banyak giler cuti...Tarak naik gaji ini tahun..Tahun lepas, April jer naik gaji..

Jun
- Menjadi seorang yg sgt pemalas utk bekerja. Asyik ponteng and lepak kat umah mak

July
- MAsih lagi seorang yg suka bangun lewat gara2 2beradik itu suka tido lewat..Arghh...camni la jadi ibu kepada 2org anak

August
- Merdeka!!

September
- Happy Besday to Me! & Selamat Hari Raya

October
- Aku telah di sound CEO kerana datang lewat. Mula amik inisiatif utk datang awal..Tapi seminggu jer bertahan

November
- Ramai mgmt atasan telah meng sound aku secara indirect, jugk kerana attendance...Diulangi, SILA DATANG KERJA AWAL and JANGAN BALIK CEPAT. ko bukan xtau, staff kat sini, dtg awal, balik cepat, datang cepat, balik awal.Aku la tuh salah sorg nyer

December
- i dapat bos baru...muke cam cino ko...tetiba semnagat nak bekerja dah adooo....palaing lewat aku masuk kol 9.20am...tetiap hari aku breaksfast tau..and aku nak improve lagi la..
kot2 bole jadi MANAGER....hi3..kene berangan dulu la kan...

Time for lunch!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...