Wednesday, May 11, 2011

Reebonz , Best Shopping Ever..

Wanita dan Membeli-belah adalah satu gabungan yang cukup sinonim. Tipulah kalau kata orang perempuan tak suka membeli belah. Wanita harus membeli barang-barang rumah seperti barang-barang dapur, keperluan memasak, membeli keperluan pakaian untuk seisi rumah, barangan untuk menghias diri dan rumah dan seisi rumah, supaya tak nampak seperti seorang lelaki. Eh, lelaki pun suka membeli belah. Cuba tengok kalau ada sales, mesti ada orang lelaki juga yang shopping melebih-lebih. Tapi saya kalau Sales, jangan harapla nak nampak batang hidung kat mana-mana yang tulis "Sale". Tak larat nak meredah orang yang ramai. Saya suka shopping online. Dari hujung rambut sampai hujung kaki, 90% shopping adalah online. Termasuk juga makanan seperti Pizza Hut, McDonalds, Domino, Kenny Rogers , kebanyakan adalah online menggunakan telefon. Online juga la tu..


Salah satu website yang juga menjual barangan branded-branded --> Syida, sila berangan dulu..
Miu Miu Matelasse
MYR 1,907
MYR 1,491
Fendi Zucca Chain Handle Tote Purse
MYR 4,342
MYR 3,327
Prada Nappa Gaufre Shopping Bag
MYR 11,815
MYR 9,288



So, for those who interested, to buy online, what u need is REGISTER with REEBONz.com . Enjoy your shopping dihujung jari dan sambil duduk merehatkan kaki.

The BEST deal ever, once your friend register, you will get bonus!! So, korang semua wajiblah register kat REEBONz.com yer!


1 comment:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

cantik nyerrr...tapi hege pun cantik gakk..heheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...