Tuesday, May 17, 2011

Si Cilik Luqman & Syasya

Setelah dah lama tidak mengemaskini blog ini, dalam diam saya menjadi 'Silent Reader' untuk blog sendiri. Selalunya post yang saya baca ialah tentang anak-anak saya dan sekarang saya sedari terlalu sedikit entri pasal Si Cilik Luqman dan Syasya.


Luqman sekarang dah 2 tahun 5 bulan. Makanan paling dia tak suka ialah Nasi kecuali coklat dan jajan lain. Tapi saya tak pernah berputus asa untuk suruh dia makan. Fed up? Belum lagi, sebab saya memang suka makan. So, selalu kongsi dengan dia walaupun dia tak suka. Tapi kalau buat kek, apa-apa yang manis, suka jer ko eh.

Syasya sekarang dah 1 tahun 3 bulan. Bab makan, tak payah tulislah kat sini. Asal kau cakap makan jer, konfirm dia datang. So, saya rasa hobi dan kegemaran dia ialah Makan, selain dari tu dia suka kacau abang dia, dan dapat jugaklah penendang dari abang dia. Tu la ko dik, suka nau kacau abang ko tu.

Ala, syasya dah bangun. Tak sempat nak upload video mereka berdua. Nantikan lah...


2 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...

Insya Allah rasanya anak saya yg kedua sok cam syasya jugak le..

p/s: salam perkenalan!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

anak saya yg bongsu 2 tahun 5 bulan pun tak suka makan nasi...terpaksa ler masak mee, mihun atau roti jerr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...