Monday, May 30, 2011

Salma Juara Mentor 5

Marvellous
Mantap
!!!

credit to Utusan Malaysia

Hanya itu ungkapan yang boleh diungkapkan untuk Salma. Mengalahkan Dato' Siti Nurhaliza. Walaupun dia takdelah secantik mana. Tapi vocal dia sangat memukau. Kali ni saya nak jadi juri pulak..Ecewahh..

Lagu pertama
- Sangat gemersik dan suara dia ala-ala Mariah Carey. Memang dia boleh pergi International. Tapi, Salma , ko kene blaja cakap omputih ler lepas ni kalu nak pi Antarabangsa yeh..

Lagu Kedua
- Eh, dia nyanyi lagu apa eh? Lupa daaa..Owh, dia nyanyi dengan Jac. Korang pun tahu yang Jac punya suara adalah mantap dan meletup nokk...Tapi salma berjaya mengekalkan suara dia lagi mantap dari Jac.

Lagu Ketiga
- Best dan saya percaya lagu tu akan Top jugak.

Okay, masa markah juri awam dikeluarkan, saya a bit dissapointed dengan juri awam yang hanya memberikan 16 markah je untuk Salma. Really dissappointed.

Tapi, Alhamdulillah, markah juri professional sangat membuatkan saya happy. Kata professional, macam saya la kan..Ahaks!

Tak sangka, Salma tu mak orang...


1 comment:

Gee said...

hehe..tahniah pada juara..tp best show mlm tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...