Thursday, October 18, 2012

Nak masuk Legoland Percuma tak?

Minggu lepas, bos saya bagi Voucher untuk ke Legoland kat Johor tu. So dah memang rancang nak bercuti la kunun-kunun nyer. Ingat nak pergi Legoland lah kunun-kunun nyer. Tapi baucer ini hanya for Kids Go Free. Kan best kalau ada ADULTS & KIDS GO FREE. So memang takdelah untuk dewasa punya. Kunun-kunun nak beli yang dewasa punya. Sekali amik kau, bapak mahal. Perbelanjaan selama sebulan untuk lunch saya yer. Tapi masih terfikir-fikir untuk pergi atau tak.

Masih lagi berfikir ni. Bukan senang nak bercuti senangkan hati sekali-sekala. Sebab bos saya pergi mengerjakan Haji. Masih lagi berfikir nih.....


Anak saya ada 2 jer. Sesapa yang nak, boleh, boleh. Buat posting tentang blog Imnurra, dan saya akan bagi 2tiket yang selebihnya. Wakakakaka, boleh camtu kan....

Ermm....masih berfikir nak pergi atau tak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...