Thursday, October 25, 2012

Persediaan Kedatangan VVIP

Tempat saya kerja ni memang selalu menerima kedatangan pelawat-pelawat dari antaranya VIP dan VVIP.
Sampaikan bos saya kata kami dah boleh buka bisnes perkhidmatan katering okay. Penat tu tak payah cakap la. Untuk event pada 16 Oktober ni saya memang tak berapa tahu sangat sebab saya tak masuk port nak handle-handle this event. Tapi at the end, kena turun padang juga.


 Bilik meeting besar yang dihias cantik. Untuk Pak Menteri katanya....opss...VVIP. Teraju utama yang menjayakan majlis ini ialah Mama dan Kak Ina.

Laluan utama pejabat yang telah diluaskan.

Bilik makan untuk pemandu dan pembantu Pak Menteri. Okay, kelasss ko driver pun makan ada bunga-bunga dah macam menteri saya tengok.

Bilik spare untuk VIP jugak. Ini ketua untuk event. Kalau takde dia, konfirm menteri datang kelaparan dan minum air mineral saja. Tapi kan kak, ko ni action depan kamera je ker atau betul-betul buat keje? Wakakakka.....




Sesi bergambar sementara menungggu tetamu yang katanya datang pukul 4pm, tapi 5pm masih tak nampak kepala lutut.


Memasing tangkap gambar macam baru first time datang Marketing Department walaupun tiap-tiap hari lalu kat sini. Mengapa ya?

Okay, pukul berapa nak sampai daaaaaaaaaaaaaa......??????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...