Sunday, December 12, 2010

Avent BPA Free


Avent BPA Free 260ml / 9oz ada 4botol
RM130 include postage

Clinically Proven :
1-Helps settle your baby-especially waktu malam
2-Colic?!...No..No..No...
3-High durable
4-Easy to clean

Aku mmg pakai botol Avent ni since dr Luqman masa baby lg..Memang botol ni agak mahal sikit berbanding botol yg ada kat market tu. Tapi past experience membuatkan aku setia kat botol ni je.
Ingat lagi masa memula aku pakai botol biasa, a bit struggle la nak melayan budak ni asyik kembung je kan..skit2 minyak telon, skit2 minyak telon, aku pun xtaula mana silapnya kan.
then aku pun mengoogle dalam internet, and i found this bottle is good for baby yg asyik kene colic.after that, aku pun belikan even masa tu terpikir " apa kes la aku beli botol mahal2 nih?
aku ckap kat laki aku botol ni RM15..hahaha...dia mana tau sgt bab2 botol2 nih..Tapi sekarang dia dah tau semua harga botol.maklumla anak dah 2 kan.

Memang TERBUKTI, anak aku tido siang dgn nyenyak skali...Malam breastfeeding, so mmg xle kata apa la kan...tido tahap tuan putera puteri.And xdela menyusahkan bbsitter aku kan.

So, apakata korang dapatkan botol Avent ni utk percubaan.Aku jual sebab beli banyak.Sebab masa aku beli murah, so aku jual la murah jugak.aku beli 4 kotak, 1kotak aku guna, lagi 3 nak jual.Kalau harga market dalam RM150+ after less.dahla mahal, ko ingat Avent ni adas jual kat pasaraya ker, selalu aku g beli kat PAvilion jek, bayar parking lagi tau.So, mehla rembat 1 kotak sementara ada stok.

Sesapa yg nak, silalah sms ke 014 2222 421.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...