Thursday, December 9, 2010

Birthday Ayah

Semalam kitaorg celebrate besday mereka berdua nih, Ayah & Ibu Mertuaku
kebetulan besday dorg jatuh on 7 & 8 Dec.
so 2 in 1.Penat jugakla aku berkejar nak beli kek and juadah berat,apalagi Nasi Arab
feverret aku sorg, sbb aku tgk dorg ni xreti makan sgt Nasi Arab tuh.terkial2 jugakla aku nak perabihkan.Huh, kalau letak kat family aku, konfirm licin and xyah cuci pinggan kot..HaHaHa


Aktiviti Birthday Man melepaskan gian main game tembak2 screen

Abang ni pulak sibuk nak main Go kart even kaki xsmpai...seb baik action jek


Kek yg comel...xsempat nak singgah Secret Recipe..Huh...xrela u nak beli secret recipe..family dorg xreti makan kek sgt


Nasi Arab, beli kat Saba Restaurant, Dataran Jelatek

with their cousin from Bintulu, anak2 cikgu mereka nih


untuk hadiah, mak xdapekla nak beli, xsempat
utk Birthday Boy, i belikan perfume dia sebab dah abis kat The Mall
Polo Silver..opsss..kenapa?
sebab bau tu mengingatkan aku masa memula kami kenal..sweet maaa cam gule-guli
yg penting I LOIKEEEE!

Happy Birthday to My Lovely Husband
Semoga dimurahkan rezeki dan sentiasa mendapat kerberkatan dr Allah s.w.t
Diberi kesihatan dan kebaikan.
I Love U Sayang (dengan sepenuh hati jiwa & raga)

*pin mom in law xde sbb dia xpakai tudung..nampak rambuut..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...