Monday, December 27, 2010

Oh!..Malaysia Menang

Satu Malaysia dah tau kemenangan Malaysia menentang Indonesia 3-0 malam tadi.

Penyerang Kebangsaan, Safee Ali tgh menanduk bola masuk dan GOLLLLLLLLLLL!!
Alhamdulillah, rezeki dari Allah s.w.t

Actually malam tadi saya keluar pergi Tesco beli barang-barang rumah.Memang dalam hati ada rasa teringin nak tengok bola.Jadi nya, suami saya pun cepat2la shopink, ingatkan dia nak tengok bola.Rupa-rupanya dia nak tengok Indiana Jones kat TV3.Ermmm..nasib baik kat rumah kitaorg ada tiga(3), diulangi tiga(3) televisyen yer puan2..so, memang xde istilah rebut2 or tukar2 channel.

Shopink2, dalam pukul 9.00pm, saya bersama keluarga sampai rumah, dan saya terus meletakkan syasya di lantai dan saya duduk di sofa yg empuk.alhamdulillah syukurnya sebab TV sudah sedia ter ON.Dan dinamakan rezeki bila beberapa saat melabuhkan buntut comel keatas sofa, tetiba GOL pertama, pastu beberapa minit GOL kedua, and few minutes later, GOL ketiga...Eh, memang betul kan gol dalam waktu yg singkat??? Kan...Kan..Kan??
Memang ditakdirkan Malaysia akan GOL bila saya dah smpai rumah dan bila dah lepak diatas sofa, then barula Malaysia GOLLL...

Hehe..bukan nak kata, sebab SAYA tengok, Malaysia gol...
Maksud sebenar yg ingin disampaikan ialah, saya dapat melihat ketiga2 gol itu tanpa perlu tengok dari awal permainan bermula...HEHEHE..dats wat i mean...

Tahniah MALAYSIA dan rakyat MALAYSIA yg tak jemu-jemu memberi sokongan
(cewah, cam ayat artis bagi ucapan masa dapat trofi...berangan sudeyyy)

*Entri ini menggunakan kata nama yg sopan , AKU ditukar kepada SAYA. rasa cam lebih ayu u olsss...auwww..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...