Wednesday, December 8, 2010

Salam Maal Hijrah


Salam Maal Hijrah 1432
So, Public Holiday and semua bercuti...Syiokkkk
sebab bole bangun lambat..tu ler keje aku ..bangunnnnn lambattttttt jek tau
(bila la ko nak berubah ni nurra syida oiiitt)

Sempena Tahun Baru dalam calendar islam, apa azam korang?
cam biasa yg selalu kita dengar
nak yg terbaik dr semalam, memperbanyakkan amalan dan bla bla bla..semua yg baik la kan
of cos la baik kan..
xkan amalan yg semakin jahat lak..

doa akhir ada baca x?ala...xwajib pun kan...tp sunat...
aku juz dgr dr Radio HotFM je masa balik kojer...tu pun Kieran yg baca and aku Amin kan..
he3...

Semalam juga adalah hari yg special utk kami sekeluarga
En Saiful menyambut Ulangtahun kelahiran yg ke tutt...he3...28 ler..
Oh, Tidak! semakin hari kita semakin tua kan
and semakin kita tua semakin kita asyik nak tidur je kan

Oh, salam Maal Hijrah ni lambat sehari sebab aku ikut time Kutub Selatan..ekekek..
baru teringat yg aku der janji ngn mak aku nak balik umah dia semalam
tapi aku terlupa sebab banyak keje umah yg perlu dibuat

Wahai Syida,

1. Silalah jangan melambatkan solat
2. Silalah pergi keje awal
3. Sila lah berubah
4. Silalah buat misi dan visi hidup

arghh...bersepah...dr mana aku nak start nih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...