Thursday, December 9, 2010

Putrajaya Lagi!


Malu nak menjejak kaki ke KKLW lagi sebenarnya
tp disebabkan kerja, aku tebalkan muka ni ala2 setebal dinding
sebab teringat insiden nak jumpa menteri la konon2
Entri tu kat SINI

But this time aku mmg dah ingat Floor berapa...Hi3..
harap2 makck kaunter tu xkenal aku lg..

Sepatutnya aku cuti, tapi as i said, ada kerja perlu dibuat
aku mengsedekahkan cuti aku for free..Oh, baiknyer aku

dan aku perlu cuti esok sebab:

1-Esok mak mertua aku balik Penang, so sapa yg harus menjaga Luqman?
2-Aku dah janji ngan Zila, ok..dgn dia dah banyak kali berjanji, tp memasing kesibukan masa.Dahla aku pinjam buku dia xpulang2..bila sms, "Weih, jgn lupa bawak buku aku"
he3..
3-aku ingat nak buat rambut...tp yg ni xconfirm lg
4-Nak kemas rumah
5-Packing barang utk trip ke Gambang (opis organize) <---tp yg ni xsurela, sebab nak kene balik kg..adohai, wahai petunjuk, berilah aku cLue skit.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...