Tuesday, June 21, 2011

My Macarons

Hello Syida, This as Avis from ... ........ SB. How soon can you start work instead of Monday 27th? Since Mr D need assistance as soon as possible..

Erm..how about Thursday? Yeah..Thursday..

OK, let me tell Mr D first, then i let you know

OK, Avis. Thank you

Ok, Bye


After 10minutes.....


Hello Syida.

Yes Avis.

Mr D says OK and see you on Thursday.

Oh..Ok then. Bye

Bye


Saya baru ingat nak cuti seminggu nak buat macam-macam. Alahai, need to start work very soon pulak. Its Okay, cant wait to start my new career. Yahoooo!

By the way, i've made macarons. Taste tu memang dah ada. Tapi shape and tekstur tu tak jadi. Tapi tetap skirt naik juga. Cuma permukaan atas tak flat atau rata.

Macam tutttt...baru tau kenapa tak jadi leper. Sebab tak tepuk-tepuk permukaan bawah dulang pembakar. Thank you Tina My Domestic Bliss for your advice. Really appreciate it!

Untuk resepi, saya ambil dari Internet dan bermacam-macam blog. Saya akan cuba lagi. Untuk filing pula, masih belum sempat nak buat. As per said by others, guna Nutella pun dah okay. Will try!

Nanti dah jadi, saya tempek pic yang lagi meleleh air liur OK...

*Kerja menjahit tempahan baju kurung pun masih belum dimulakan. Oh yer, sesapa yang nak suruh saya jahit baju raya, saya hanya menerima tempahan baju kurung dan kain cotton atau kain yang tidak licin sahaja yer. Pos pun boleh...dan sila bagi seminggu untuk tempoh menyiapkan yer.


1 comment:

Sha-na.Szied said...

tolong tgk napa macarons saya x jadik?! kat blog saya.. bukak la ..
pls..saya da folow awa :)
waiting for next macarons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...