Tuesday, March 1, 2011

Kena Kejar Hippo!

Saja buat tajuk gempaxx...alahai, kalau tak gempax pun tak aper la kan. Janji syiok dengan diri sendiri, means Syiok Sendiri!

Actually, malam tadi saya bermimpi. Camni gini ceritanya :

Saya rasa nak terkencing, so, saya mencari toilet. Suasana kat dalam rumah sungguh moden dan canggih. Interior Design memang mantapla rumah tu. Cari toilet kat belakang rumah. Punyalah canggih sampai banyak suis lampu, salah tekan, ter ON suis lampu depan. Pastu dah tekan suis yang betul, bila nak masuk alam toilet, rupa-rupanya kandang Hippotamus daaa...Badak tu ternampak saya, so dia kejarrrrr...Apalagi, saya of cosla lari lintang pukang.
Apala rumah canggih2, skali dalam ada Kandang Badak Sumbu.

Deyy, apa punya bodohla mimpi ni. Mimpi kene kejar Badak Sumbu.

*Jangan kata saya tak cuci kaki atau berdoa sebelum tido yer, itu adalah kerana Mimpi ialah Mainan Tidur. Tengah tidur pun boleh main-main lagi, bermain dengan mimpi la dear...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...