Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL




  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    Pernah. Sebab dia Tegas dan Baik Hati. Kerana Keperibadian dia yang berlawanan dengan saya. Seperti melengkapkan kami antara satu sama lain.

  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    Tidak sangat, tapi adalah sikit. Saya suka yang tinggi. Kerana saya perlukan pertolongan seseorang untuk mengambil barang kat tempat yang tinggi. Sebab saya dah banyak kali jatuh kerusi sampai sekarang tulang punggung terasa sakit kalau duduk dalam sejuk lama-lama, gara-gara nak amik barang yg tinggi. Baru sedar, betapa rendahnya aku...

  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    Tangan dan Kaki. Sebab orang yang tinggi selalunya tangan dia Panjang. So, bole saya dok mengarah "ambik tu" atau "ambik ni".Maklumla, dah la pendek, tangan pun pendek.

  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    Tak setuju. Adakah sebelum kahwin, anda tak Bahagia??Kesiannya, hidup sengsara...

  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    Absolutely, sangat-sangat tak setuju. Ada jugak wanita bermuka hodoh macam Pamela Anderson materialistik. Harapkan bdoy je mantap, tapi plastik. Begitu juga lelaki, dahla muka tak hensem, tapi awek keliling pinggang, mungkin sebab banyak duit. Janji Masyukkkk..

  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
    Tinggi, Putih, Bertanggungjawab, Tegas, Singgah Masjid utk Solat even tgh dating, Suka Makan, Suka Travel.

  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    Alhamdulillah...berpuashati.

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    Puashati, even ketot, tapi dah kahwin.Maksudnya cun la tuh..

  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    Of course. hendaklah sentiasa menjaga penampilan dan sentiasa nampak cantik di mata orang yg kita sayangi terutama suami. Dalam Al-Quran pun ada sebut begitu. Cth : Makan bila Lapar, Berenti sebelum Kenyang. Makan makanan yang Halal. Daging yang disembelih dengan cara yg betul. Semua tu mempengaruhi bentuk tubuh badan. Kita adalah apa yg kita makan.

  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    Saya tak pasti sebab saya tak pernah cuba benda-benda camtu. Lain orang lain efek nya. tapi terpulanglah sapa yg terdesak untuk menguruskan badan. Rasanya tak payahla pakai benda camtu, sebab org dulu-dulu takde pakai benda macam tu. Yang penting jaga pemakanan. Atau jadi seorang Vegetarian. Cuma makan sayur-sayuran dan Ikan dan Kekacang. Percaya atau tak, orang sekarang banyak tidur. Tidur tu lah punca penyakit sebenarnya...


Those are interested to join this contest, kindly click THIS to see the detail. Rock Abg Ben!!


2 comments:

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah dari Segmen BA - Follower ke-39

Nice&Jujur+Sweet n3.. :D Sgt kagum dgn jawapan No.6.

singgah ler:http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

pRiNCe said...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...