Saturday, March 26, 2011

My Saturday

Hari ni sangat panas kan? Dahla tak hujan, duduk pulak dalam rumah berbatu pasir ni. Perghh, memang masak la kan...Kalau lap peluh,memang bole perah la tuala tu sebaldi air bertakung. Dengan melayan si kecik 2 orang ni, memang tak cukup tangan dan belum panas bontot pun duduk kat kerusi. Tak kuasa saya nak duduk kasi bontot panas. Cukupla ketiak basah berpeluh, takkan nak basahkan spender dengan peluh pulak kan. Astaghfirullah..panas lagi api neraka.

Sempat lagi saya singgah McDonalds drive thru beli Sunday Coklat dan Oreo Mudpie. Itu pun masih tak cukup untuk menyejukkan badan lg. Some will say "banyak dosa la tu". Pepandai je kan, ko ada tulis dosa kat buku 555 ker? Bagusla, keje part time tak berbayar.Budget dapat masuk syurga tulis keburukan orang. Padahal kalau rasa sejuk giler, takde pulak yang nak kata "banyak pahala la tu".

Alhamdulillah, sejak BPA diharamkan, bisnes botol susu saya laku macam goreng pisang panas. Sampai saya dah takde stok. Diulangi "takde stok la sayang". Paling tak bole blah "mintak kurang sikit bole tak?". Nak je saya jawab, "boleh, so botol pun kurang la eh". Tapi saya tak kejam weh, saya bagi jugak kurang. Saya pun bukan sengkek takde duit. Yang penting semua bayi didunia tidak menggunakan botol BPA. Saya suka sangat baby, tapi buat masa ni, saya tak sanggup menahan sakit beranak..Adeh,ngilu campur seriau..

Petang tadi saya cuci kereta. Setelah hampir 3 bulan tak cuci kereta. He3..ni memang kes pemalas tahap gajah. Apa salah Gajah?He3..ni memang kes pemalas tahap gajah. Apa salah Gajah? Saya sebenarnya tengah survey Spa Kereta. Seperti yang saya kata, saya ni sekarang taksub banget dengan Spa. So dengan kereta sekali saya nak sumbat hantar ke Spa. Minggu depan la kot.Lepas segala audit selesai..

3 manusia yang saya sayang bersama Gajah



Akhirnya siap jugak entri ni..Perghh, dah malam baru siap. Buat sikit, tutup, buat sikit, tutup..
Paham-paham jer la, bila ada anak ni.Memang tak kasik can langsung..GudNite

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...