Thursday, March 31, 2011

Apa Sayang-Sayang?!!!

Saya paling tak suka dan menyampah bila seseorang lelaki yang takde kene mengena dengan seseorang perempuan tu mengedik-gedik sial panggil perempuan tu "Sayang" la, "Darling" la, dan yg sewaktu dengannya.

Bagi saya, lelaki yang macam tu adalah lelaki yg macam sial. Apa ngko ingat bila ko panggil aku "sayang" aku akan meleleh air liur kecuq cair tengok ngko..Wey, baik ko pergi tengok muka ko tu kat cermin dulu atau rendam dulu muka guna clorox kasik sedar sikit sapa ko nak panggil aku dengan panggilan sial camtu?..Wey..pergi mampos la kau..Apa ngko ingat ko panggil aku camtu, aku akan tak marah la kat ko??Aku betul-betul hangin satu badan bila ngko ingat aku takkan marah ngko lepas ko asyik MIA, kerja ko aku buat, kerja aku, aku jugak yang buat. patutla takde company lain panggil ko bekerja, sebab ko tu memang tak reti buat keje. Malangla bagi sesuatu syarikat tu kalau terima ko bekerja. paling malang aku bila ko kerja ngn aku.

Ada lagi tu, dah la laki orang, menggatal macam babi hutan. Apa ko ingat aku terhegeh-hegeh nak kau belanja aku makan??Eh, pergi mamposla ko dengan duit ngko tuh..Baik pergi jaga bini ko tu lek lok kasik beranak. Bongok nak mampus!

Ok, geram sudah dilepaskan. Betapa berkuasanya blog ni untuk tempat melepaskan perasaan kan?

Jadi nasihat saya kepada lelaki yang suka panggil perempuan lain "sayang" tu, toksahla nak menggatal cam babi panggil "sayang". Sesungguhnya perempuan tu pun nak termuntah darah bila korang panggil dia camtu. Baik ko guna perkataan tu untuk mak ngko ker, bini ngko ker, barulah nampak berfaedah sikit. Dan tak payahla kalau malam sebelum tu bini ngko tak layan ngko, ko dok kepochi kat orang lain..

Arghh..aku dah rasa lega...Astafighullah al adzim...Saya hanya manusia biasa yg ada perasaan amarah dan bengang.



1 comment:

falahi said...

sapa suka kalau mcm tu..aku pon tak suka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...