Sunday, March 20, 2011

Program Jom Datang Sekolah

Im just came back from my biological mother's house. Quite a long time tak balik rumah. Homesick just gone. Tapi still rindu dengan suasana kat rumah,bilik air,bilik tidur dan dapur. 20 tahun duduk situ, masakan tak rindu kan?

Mak saya masak Nasi Goreng, Pucuk Ubi Masak Lemak, Ikan Tenggiri Goreng dan Bubur Tepung. Perghh, masakan masak kecil-kecil dulu. Bila makan, teringat adik beradik lain masa kecik-kecik, sama-sama duk berkumpul masa hujan makan Bubur Tepung masakan mak.Sedap tak terkata dan hanya Allah yang tahu air tangan mak sendiri adalah yang tebaik di dunia.

Masa tengah lepak-lepak lepas makan, saya terjumpa 2 sijil adik bongsu saya. Quite interestoing to blog about it.


Sekolah saya dulu dah buat "ProgramJom Datang Sekolah".. Best ooo...Those yang full attendance for the month akan dapat Sijil. Of course bangga dapat sijilkan. Tapi masa saya sekolah dulu takde pun bende-bende camni. So, dah tentu saya banyak ponteng sekolah sampai dapat 2nd Warning Letter. Owh, pemalas giler aku weh! BTW, tahniah kepada my lovely brother, Syukur for his kerajinan..Hahaha..Semoga berjaya di masa depan..

Januari dan Februari

Ada lagi ke Sekolah yang buat camni? Satu usaha untuk mengurangkan gejala ponteng sekolah.

Mereka ni saja lah yang berada dirumah mak tadi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...