Sunday, March 13, 2011

Supper Entry


Supper maksudnya makan tengah-tengah malam buta. Tapi tadi saya dan makan Megi Ayam ngn En Sepol. Licin sungguh..Sedap la tuh maknanya..Anak-anak dah lama tido weh..Kitaorang ni dah bila nak tidor dok layan cerita kat TV3. its 1.40am already..


Love this picture so much, also use as for my handphone wallpaper

Both are them susah nak bersama sebab si Abang dia suka sangat nyakat adik dia. Tarik rambut la, ketuk pale dah..Heiiii..penat wehh

nak sikit..

syasya : Tak bole arr..
Luqman : Bak ahhh

Apa yang saya nak bagitau, betapa comelnyer mereka berdua ni. Kadang-kadang memanglah geram dengan perangai memasing, tapi budak2 kan. Manalah paham macam kita yang dah dewasa dan boleh pikir pakai otak kan..

Kadang-kadang saya rasa tak nak mereka jadi dewasa, biar selamanya jadi kanak-kanak yang comel sentiasa nak kena peluk, bila menangis carik ibu nya. Biar mereka sentiasa comel sentiasa.
Tapi Life Must Go On dan tiada apa yang kekal kat dunia ni.

Doa saya cuma mereka menjadi anak yang baik, berakhlak mulia, bertanggungjawab kepada agama, bangsa dan negara.

Saya bersyukur kerana dikurniakan anak yang comel dan Suami yang sangat Understanding juga rajin tak henggat.

Alhamdulillah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...