Sunday, March 6, 2011

Seluar Peram

Kiri dibeli selepas bersalin Syasya tahun lepas dalam bulan May 2010
Kanan dibeli sebelum Kahwin

Cuba ko ulang balik PEMALAS?!!!

"Sebelum Kahwin"

Kenapa saya tak pakai? Sebab seluar tu semua kene alter la. Bila masa saya nak alterkan? Serius malas nak alter seluar sampai hari ni. Nanti bontot dah besar baru ingat nak alter dan pakai.

Eh, takde ker seluar yang di beli ngam2 ngan kaki? Adeh, sampai saat ni pun saya tak tau la bila saya akan alter seluar ini. Tak termasuk lagi jubah yang baru dibeli awal tahun. Tak termasuk lagi kain ela yang diibeli tahun lepas.Adeh....



Salah satu jarum ni dah berkarat

Bukan apa sebenarnya, opis saya bole pakai suar Jeans, so tu yg malas nak alter2 suar koje nih...

Tunggu jer la seluar dan jubah dan kain yer...Tunggu rajin datang eh

Syasya buat perangai, tak dapat nak blog panjang2..Cesss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...